Gram with us ↓

It’s the sheer fact that I was DEAD ASS SERIOUS that has me in tears like this Lmfaoooo 😩😭 @watermoonfresh looked at me and said porrr favorrrr🤔🤔🤔🤔🤔 lmfao that’s when I realized my ass need to gone head and download one of them Lil app 😩 #imeantwell lord #hippiechiklifestyle #internationalchik #niggasinparis 😩 #trilingual Lmfaoooo #cap #funnyaf
#Itsgiving Local 💁🏾‍♀️ itssssss giviiinnnnnnnnn #InternationalChik 🇫🇷 Ittttsssss givinnnnnnn @shophippiechik #posterchild 💃🏾 #hippiechiklifestyle #shophippiechik #blackgirlstraveltoo #bohostyle #paris #france #pfw
A whole ass sermon... in just a few words. { The people you loose during your healing process are only meant to be with the unhealed version of you. } 

#CanIgetAnAshe 

Photos taken Oct: 22 | Paris Fashion Week 
Song: G(o)ld by @mereba 
Clothing & Accessories: @shophippiechik 
📸 @tonykrash 
#hippiechiklifestyle #shophippiechik #expanding #healing #pfw #growth #peace #understanding
Somebodyyyy getttt Ri Ri on the lineee and tell her to put me on the @savagexfenty site and let me Adorn all the models in @shophippiechik jewelry cuz thisss one hell of a combination!! #purr lol #AdornThyself #shophippiechik #savagexfenty #hippiechiklifestyle #lilbootiesmatter #divinefeminine #goddessenergy #bohojewelry #bangles #lingerie #nakedvsnude cc: @andrewthomasclifton
Backstage at the #Bottega show #purr 🔮 #hippiechiklifestyle 

Cc: @shophippiechik #milanfashionweek wearing my own damn #blackownedbrand ✊🏾

#internationalchik #effortlessstyle #muse #magicalaf #shophippiechik
WHO WOULD I BE IF I WERE NOT AFRAID?
IF I WERE NO LONGER HOLDING ON TO OTHER PEOPLE’S OPINION OF ME?
IF I WAS  NOT CONSTANTLY TRYING TO ADVOID OTHER PEOPLE’S PROJECTIONS ONTO ME?
IF I DID NOT DIM MY LIGHT AND BRILLIANCE TO ENSURE THE COMFORTABILITY OF THOSE AROUND ME? Read More →

Damn… it’s been a min…. me and consistency ain’t been getting along smdh. The good thing is…. I can change that… or at least try to … so let’s just start today with someeeee bombbbbb ass pictures my girllll Gianna Dorsey *@GiannaSnapped on IG * took of meeeee!!!!

She’s amazing!! The girl has vision!!! Because my ass just showed up in Hippie Chik from head to toe and she did the rest!!! I’m in love with the detail of the jewelry … which will all be available on @ShopHippieChik really soon… the rings… and the bangles I never take off lol.

I also adoreeeee how she captured my hair… which is a style I have been doing since 2012 or so… but me and my sister @T.I.N.A.Beauty JUST coined them the * MAGICAL AF BRAIDS * about a week ago. ( for those of you who care… I already have #MagicalAF hoodies on Hippie Chik …. and I just released a #MagicalAF Body Oil that smells divine!!! Me and all my friends call it the “Soul Collecting” oil because … well…. you’ll have to get some to understand lol. I’ve been wearing it for YEARSSSSS…. it has become my signature scent so parts of me wanted to keep it to myself ya know…. but then another part of me was like this shit isssss undeniable and yall deserveeeeeee to smell this fucking good too!!! lmfao !!! … ok. .. – end Magical AF rant )

Anywho…. I’m a lil high… and yall should know by now I write how I talk… and I use these(…) alot! and I can be a bit random at times but… stick around! I think me and all my randomness will just grow on ya! lol

Enjoy these pics cuz GIANNA SNAPPEDDDDDDDDDDDDDDDDDDD!!!!!!!!

PERRRRRRIIIIIOOOOODDDTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT!!!!!

– MEL / @HIPPIECHIKLIFESTYLE

All Rings @ShopHippieChik | Nails – @Lit_N_Lavish
Earrings @ShopHippieChik
@HippieChikLifestyle #MagicalAFBraids
#MagicalAFBraids captured by @GiannaSnapped | Installed by @T.I.N.A.Beauty
All Rings @ShopHippieChik | #MagicalAFBraids by @T.I.N.A.beauty | Nails – @Lit_N_Lavish
Top,Pants, Accessories & Kaftan @ShopHippieChik
Top,Pants, Accessories & Kaftan @ShopHippieChik
Top,Pants, Accessories & Kaftan @ShopHippieChik
@HippieChikLifestyle | Shot by @GiannaSnapped | Oct 2020
@HippieChikLifestyle | Shot by @GiannaSnapped | Oct 2020
@HippieChikLifestyle | Shot by @GiannaSnapped | Oct 2020
Drippin in @ShopHippieChik | Nails – @Lit_N_Lavish