Gram with us ↓

It’s the sheer fact that I was DEAD ASS SERIOUS that has me in tears like this Lmfaoooo 😩😭 @watermoonfresh looked at me and said porrr favorrrr🤔🤔🤔🤔🤔 lmfao that’s when I realized my ass need to gone head and download one of them Lil app 😩 #imeantwell lord #hippiechiklifestyle #internationalchik #niggasinparis 😩 #trilingual Lmfaoooo #cap #funnyaf
#Itsgiving Local 💁🏾‍♀️ itssssss giviiinnnnnnnnn #InternationalChik 🇫🇷 Ittttsssss givinnnnnnn @shophippiechik #posterchild 💃🏾 #hippiechiklifestyle #shophippiechik #blackgirlstraveltoo #bohostyle #paris #france #pfw
A whole ass sermon... in just a few words. { The people you loose during your healing process are only meant to be with the unhealed version of you. } 

#CanIgetAnAshe 

Photos taken Oct: 22 | Paris Fashion Week 
Song: G(o)ld by @mereba 
Clothing & Accessories: @shophippiechik 
📸 @tonykrash 
#hippiechiklifestyle #shophippiechik #expanding #healing #pfw #growth #peace #understanding
Somebodyyyy getttt Ri Ri on the lineee and tell her to put me on the @savagexfenty site and let me Adorn all the models in @shophippiechik jewelry cuz thisss one hell of a combination!! #purr lol #AdornThyself #shophippiechik #savagexfenty #hippiechiklifestyle #lilbootiesmatter #divinefeminine #goddessenergy #bohojewelry #bangles #lingerie #nakedvsnude cc: @andrewthomasclifton
Backstage at the #Bottega show #purr 🔮 #hippiechiklifestyle 

Cc: @shophippiechik #milanfashionweek wearing my own damn #blackownedbrand ✊🏾

#internationalchik #effortlessstyle #muse #magicalaf #shophippiechik
WHO WOULD I BE IF I WERE NOT AFRAID?
IF I WERE NO LONGER HOLDING ON TO OTHER PEOPLE’S OPINION OF ME?
IF I WAS  NOT CONSTANTLY TRYING TO ADVOID OTHER PEOPLE’S PROJECTIONS ONTO ME?
IF I DID NOT DIM MY LIGHT AND BRILLIANCE TO ENSURE THE COMFORTABILITY OF THOSE AROUND ME? Read More →

THE EDITOR-IN-CHIEF- TWENTY7 MAGAZINE

 

Ok so…I had all these ideas about shoots I wanted to do with people that have inspired me personally in some shape, form, or fashion. I wanted to share certain things about them… tell the story of who they are, and the way I see them…and I wanted to create with no boundaries or rules.. so I basically had to make my own shit up!

Being that I’m a make up artist and a visionary…creating the type of media platform where I could document, highlight, feature, and showcase all of the things and people I think are inspiring and cool is a win for me. Not only do I get to make myself the authority in make up and start my whole “beauty redefined” movement…but I also get to create work for myself and pick and choose the people I create with. I have also hand picked a team of like minded individuals to help me build this outlet for tastemakers. Underlying all of these brands is a movement… a peace movement, an awareness movement, a musician’s movement, etc. But we are using our natural talents and gifts to give back and be the change we wish to see in the world. We want to be mindful of the type of things we project into the universe. We are not focusing on being trendy or popular… every brand I’m looking to create will feed people some how …and the brands are going to feed people REAL SHIT…the shit that really matters.

WWW.TWENTY7MAGAZINE.COM

IG: @TWENTY7MAGAZINE

TWITTER: @TWENTY7MAGAZINE

#twenty7mag #twenty7magazine